Ma ierti ?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…ma doare … de ce uneori esti rece , alteori esti cald , niciodata nu te intelg , si da ma doare , ma doare de mor , stiu ca am gresit , gresesc mereu , si nu as fi vrut sa ai o impresie aiurea despre mine … niciodata , nimeni nu mi`a dat amintiri mai frumoase , singurul lucru care il regret este ca “te`am tradat” daca pot spune asa , da nu pot sa ma exprim asa deoarece nu e chiar genul acela de tradare , cred ca niciodata nu m`am simtit atat de vinovata , atat de cretina .
Cea mai importanta fiinta pentru mine esti si o sa fii tu .
Pentru mine conteaza fiecare gest , fiecare miscare pe care o faci .

Fiecare parte a corpului tau , pentru mine e importana , tot ce iti apartine e absolut de nepretuit pentru mine . Ochii tai , au o culoare deosebita pentru mine , nu`mi pot da seama in ce moment al zilei ai ochii verzi sau caprui .

Dar prin simplu fapt ca esti tu eu Te Iubesc . Stiu ca am gresit , insa tu ma iubesti la fel de mult … pentru asta iti multumesc .

Vreau sa stii ca dragostea mea pentru tine nu se poate masura nici in cuvinte , nici in miliarde si catralioane de numere … e infinita la fel ca ochii tai care ma pierd ….

Spune`mi tu mie cum sa traiesc eu fara tine ? Si oricine m`ar iubi nu te poate inlocui !

Si te rog sa ma ierti !

 

 

 

 

 

 

2 responses to “Ma ierti ?

Lasă un răspuns

